چگونه با منوی فست فود فروش را افزایش دهیم؟

چگونه با منوی فست فود فروش را افزایش دهیم؟ نحوه ارائه تابلوی منوی رستوران معمولی سریع و مواردی که در منوی دیجیتال خود قرار می دهید می تواند تأثیر مهمی در نحوه مشاهده مشتری از غذای شما ، سفارش آن و میزان هزینه آن داشته باشد. برای درک نحوه ایجاد صفحه منوی دیجیتال که منجر به فروش بیشتر می شود ، این ترفندهای طراحی سریع را که می توانید برای بهبود تجربه سفارش مشتری و نتیجه نهایی خود استفاده کنید ، بررسی کنید.

چگونه با منوی فست فود فروش را افزایش دهیم؟

چگونه با منوی فست فود فروش را افزایش دهیم؟

اقلام پرفروش خود را در مرکز منو قرار دهید.

صفحه منوی سریع و معمولی شما باید به گونه ای باشد که فروش را به حداکثر برساند. این بدان معنی است که شما باید اقلام پرفروش خود را در کنار اقلام پردرآمد خود برجسته کنید. در حالت ایده آل ، این موارد یکسان خواهد بود ، به این معنی که مشتریان به احتمال زیاد اقلامی را خریداری می کنند که بیشترین درآمد را برای رستوران شما داشته باشد.

برای بسیاری از رستوران های معمولی سریع ، سودآورترین کالاها وعده های غذایی ترکیبی است. با چند دلار اضافی ، مشتریان می توانند به سفارشات خود ضیافت و نوشیدنی اضافه کنند و بلیط خود را بدون افزایش هزینه برای رستوران افزایش دهند. به همین دلیل است که ترکیب ها معمولاً به عنوان بهترین معامله برای مشتریان ارائه می شوند – و تقریباً همیشه به عنوان گزینه اصلی انتخاب انتخاب می شوند.

قرار دادن این موارد پرفروش در صفحه منوی رستوران های شما می تواند تأثیر قابل توجهی در نتیجه کار داشته باشد. رستوران زنجیره ای مکزیکی Taco John’s اخیراً علامت گذاری خود را از سه صفحه به دو صفحه ساده کرده است. همچنین باعث افزایش دید EZ Combos خود برای جلب بهتر مشتری شد.

در بازارهای آزمایشی ، این تغییرات کوچک باعث افزایش ۱۲ درصدی فروش فروشگاه ها شد. این شرکت قصد دارد تابلوهای فهرست را در ۱۰۰ مکان باقیمانده خود گسترش دهد و امیدوار است که نتایج مشابهی کسب کند. همانطور که Taco John’s اثبات می کند ، روش ارائه موارد منو به مشتریان می تواند باعث فروش یا شکست فروش شما شود.

برای جذب مشتری به گزینه های اصلی خود ، موارد فریبنده را اضافه کنید.

هنگامی که مشتری ها به تابلوی منوی رستوران معمولی سریع می روند ، ارزش پیشنهادی هزینه را به طور ذهنی محاسبه می کنند. این دلیل محبوبیت روزافزون منوهای دلاری است: مشتریان تصور می کنند هزینه کم است اما پاداش آن زیاد است. با این حال ، این می تواند مشکلی برای مشاغل ایجاد کند که می خواهند مشتریها به جای انتخاب ارزانترین پیشنهاد ، کالاهای گران قیمت تری را انتخاب کنند (یا حداقل آنها را به اندازه یک وعده غذایی کوچک تبدیل کنند). وعده های غذایی فریبنده شما اینجاست.

وعده های غذایی فریبنده پیشنهادات گران قیمتی هستند که به طور برجسته در منو نمایش داده نمی شوند.

هدف این وعده های غذایی گران قیمت مقرون به صرفه به نظر رسیدن اقلام اصلی است. به عنوان مثال ، اگر یک رستوران همبرگر معمولی سریع بخواهد یک برگر ۷ دلاری تبلیغ کند ، در آن صورت یک گزینه ۱۲ دلاری فوق العاده یا ۱۰ دلاری ماهی و چیپس را به عنوان مقایسه ارائه می دهد. به طور ناگهانی ، وعده اصلی ۷ دلار چندان گران به نظر نمی رسد – به ویژه هنگامی که مشتری می تواند یک دورچین اضافه کرده و فقط ۳ دلار اضافی پول پرداخت کند.

در کنار وعده های غذایی فریبنده ، بسیاری از رستوران ها دارای اندازه نوشیدنی بزرگتری هستند تا اندازه متوسط ​​و بزرگ آن را مقرون به صرفه تر نشان دهند. استارباکس نمونه بارز این امر است. بیشتر مشتریان نوشیدنی های بزرگ را سفارش می دهند زیرا به نسبت سایز آن بسیار بزرگ و گران به نظر نمی رسد.

چند سال پیش ، استارباکس ترنتا را معرفی کرد و به نظر می رسید یک نوشیدنی بسیار مقرون به صرفه تر و با اندازه مناسب است. این امر به استارباکس امکان می دهد تا نوشیدنی های خود را بفروشد در حالی که مشتری در واقع قهوه و چای به اندازه ترنتا نمی خرید.

موارد منوی فریب دهنده مشتری ها را به سمت منوی مرکزی سوق می دهد که می خواهید در وهله اول آنها را سفارش دهند.

بین منوی تبلیغاتی و سنتی خود تفاوت قائل شوید.

بیشتر تابلوهای منو در دو نوع مختلف ارائه می شوند: منوی سالانه و منوی فصلی یا تبلیغاتی. منوی کل سال دارای اقلام پرفروش شماست و به سوالات مربوط به قیمت ، کالری ، اندازه و حتی مواد تشکیل دهنده گزینه های شما پاسخ می دهد. در دنیای فست فود ، این موارد شامل McDonald’s Big Mac یا بیسکویت مرغ Chick-Fil-A است.

خارج از فهرست های سنتی شما ، موارد تبلیغاتی یا فصلی شما قرار می گیرد. اینها شامل لاته ادویه کدو تنبل ، اسموتی های تابستانی و McRib در مورد مک دونالد است. این موارد جدید ، محدود و دلیلی برای آوردن مشتری به رستوران شماست.

هر دوی این موارد منو برای تابلوهای دیجیتالی شما مهم هستند. اقلام سنتی شما عمده فروش شما را تأمین می کند در حالی که کالاهای تبلیغاتی شما مشتریان را بیش از آنچه معمول است باز می گرداند. با این حال ، باید در نمایشگر شما جدا نگه داشته شوند.

با ورود مشتری به رستوران و صف آرایی ، اقلام خاص خود را تبلیغ کنید ، اما با نزدیک شدن مشتری به پیشخوان ، روی موارد سنتی بیشتر تمرکز کنید. این سردرگمی را کاهش می دهد و به مشتریان شما فرصت می دهد تا راحت تر فکر کنند و تصمیم بگیرند. این را بدانید لوازم فست فود در ارائه منوی موفق بسیار تاثیر گذار است.

آنچه برای تابلوی منوی فست فود شما مفید است را امتحان کنید.

یکی از بزرگترین مزایای تابلوهای منوی دیجیتال این است که با حداقل هزینه و تلاش فوراً آنچه را تبلیغ می کنید تغییر دهید. شما می توانید تابلوهای مختلف منوی رستوران معمولی سریع را در مکان ها یا امتیازات مختلف خود تنظیم کنید تا آزمایش کنید کدام طرح بیشترین فروش را دارد و بهترین نتیجه را دارد. دقیقاً مانند Taco John’s ، فقط با سرمایه گذاری در علامت های دیجیتالی که به راحتی می توانید تغییر دهید ، فرصت های پنهان فروش را پیدا خواهید کرد.

سعی کنید بین مکان ها ، روزها و حتی ساعت های مختلف آزمایشات را انجام دهید تا ببینید مشتریان چگونه به منوی شما پاسخ می دهند.

ممکن است متوجه شوید که فروش یک مورد خاص فقط به دلیل طراحی بهتر یا تبلیغ در مدت زمان متفاوت افزایش می یابد. برای سهولت در انجام آزمایشات ، علامت دیجیتال خود را با استفاده از تقسیم زمان و روز سفارشی کنید تا محتوا به تنهایی تنظیم و تغییر کند.

شروع به استفاده از منوهای دیجیتالی هوشمند در فست فود معمولی خود کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، محتوای مناسب در یک منوی دیجیتالی می تواند به شما در افزایش فروش و تجربه مشتری کمک کند.